Sevin Yalabık

Sen Evrendeki Gerçek

Published by Sevin Yalabık under on 13:31


sen! hüznün kokusunu yayıyorsun geceye

Sen Evrendeki Gerçek

Rüzgarın ruhuna karışmış sitemin sesi
Kuantum anlarını, anlatıyor kaldırımlar
Biraz kaos
Kendi gölgesini aydınlatan ışık
Biraz umut
Pandora’nın içinden kurtulan.


-Ben sessizlikte saklanan, sen imgelerimdeki saklımsın

Gözlerimde dünden kalma yıldızlar
Kimliksiz günlerde
Sonuçsuz bir fizik formülünde parçacıklara ayrılmaktayım
Biraz yaşam
Kızıla karışan güneşin altında özgür olan

-Ben ufkun ressamı, sen içindeki siluetimsin

Sabahın uyanışını kelebeklerle selamladım
Gördüm ki! Bin yıllık bir öyküymüş sokağa sığdırılan
Düşsüz bir rüyaydı, kırıldı bütün zaman
Evren ağır, gün hüzünlü, yaşam yorgun

-Ben gökyüzüne sarılmış bir güvercin, sen anılarımdaki sonsuzluğumsun

Sevin Yalabık
 

.

İzleyenler